Evolution

Робоче місце касира, що має достатньо функцій і можливостей для будь-якої торговельної точки – від кіоску до супермаркету, що поєднує в собі простоту у використанні разом з широкими можливостями і зручним інтерфейсом.

  • Переваги

  • Функціональні можливості

  • інтуїтивно простий інтерфейс програми, що поєднується з широкими функціональними можливостями, а значить швидке навчання робітників будь-якого віку та кваліфікації;
  • можливість легко, зручно поповнювати рахунки мобільних операторів, Інтернет-провайдерів, приймати комунальні послуги просто на робочому місці касира;
  • використання безкоштовних операційної системи (Linux) та системи управління базами даних промислового рівня (POSTGRESQL);
  • стабільна робота системи незалежно від кількості касових місць в одній мережі, їх віддаленості і якості каналів зв'язку;
  • повністю автоматизований процес одержання даних зі всіх торгових точок в режимі реального часу з можливістю перегляду оперативної інформації через WEB-портал;
  • обмін даними з торговими точками повністю автоматизований, а значить мінімальні витрати часу на адміністрування та обслуговування системи;
  • організація внутрішнього електронного документообігу з торговими точками, що підвищує швидкість обробки документів, знижує витрати;
  • проведення переобліку, контрольних інвентаризацій без зупинки торгового процесу;
  • широкий спектр підтримуваного устаткування, у тому числі фіскального;
  • швидка інтеграція з будь-якою обліковою системою підприємства, у тому числі 1С;
  • використання будь-яких типів Інтернет-з'єднання: GPRS, EGE, 3G, комутоване з'єднання, Ethernet тощо;
  • мінімальні вимоги до характеристик обчислювального устаткування;
  • ідентифікація співробітників в системі за паролем, штрих-кодом, або за біометричними даними (наприклад, по відбитку пальця);
  • модульна структура, що дозволяє конфігурувати робоче місце, виходячи з виконуваних робіт;
  • модуль "Автозамовлення" для кожного робочого місця;
  • кількість можливих для підключення торгових точок в мережі – НЕОБМЕЖЕНА;
  • одночасний багатопотоковий обмін даними між точками і офісом з максимально стислим трафіком передачі даних.

Показати більше

  • автоматичне оновлення системи на торгових точках без участі адміністраторів;
  • отримання даних з точок в режимі реального часу (продаж, гроші, документи, повідомлення і т. д.);
  • можливість установки різних цін окремо для кожної торгової точки;
  • продаж за серіями (МРЦ на цигарках, розміри одягу, взуття, різні номери журналів);
  • гнучка система проведення акцій, пов'язаних з дисконтною системою;
  • проведення інвентаризації на робочому місці касира;
  • створення та обмін електронними документами: прибуткова, поворотна накладна, переміщення на робочому місці касира з автоматичною передачею даних в центральний офіс;
  • автоматичний обмін усіма даними між центральною базою даних і торговими точками;
  • продаж товару як з контролем залишку, так і без нього;
  • продаж товару із зазначенням вільної ціни, або вибором варіантів з запропонованого списку;
  • облік залишку товару в розрізі серій;
  • робота з розширеними штрих-кодами;
  • гнучка система дисконтних цін, оптових цін, знижок залежно від заданих умов;
  • друк рекламної інформації на чеку залежно від проданих товарів;
  • пошук товару по штрих-коду, внутрішньому коду, або за назвою;
  • робота з фіскальним пристроєм і POS-принтером на одному робочому місці з гнучкою системою налаштувань (по днях тижня і часу) автоматичного розподілу друку по принтерах;
  • передача електронних документів у зворотному напрямку з офісу на торгові точки з подальшим коригуванням даних на точці за фактом події, підтвердження документа і автоматична відправка даних в центральний офіс;
  • установка дати і часу зміни цін на кожній торговій точці з наданням касиру повідомлення у вигляді електронного документа;
  • друк цінників з робочого місця касира;
  • створення замовлення на торговій точці з автоматичною передачею в центральну базу;
  • автозамовлення по постачальниках, виходячи із середніх продажів за ті дні, коли залишок товару був більше нуля, норм запасів, кількості товару на вітрині та кількості днів до наступної поставки;
  • облік кількості грошей в касі;
  • автоматична відправка в офіс фінансових документів: внесень грошей у касу, видача, інкасації, господарчі потреби тощо;
  • обмін повідомленнями між офісом і торговою точкою завдяки вбудованому чату;
  • можливість перевірки статусу платежів за мобільний зв'язок, Інтернет на робочому місці касира;
  • звіти для касира по продажу, чекам, сумі грошових коштів у касі та по їх руху;
  • робота з вагами друку етикеток;
  • логування дій касира;
  • багатовалютність;
  • взаємодія із зовнішніми сервісами, наприклад смс-розсилка на телефони покупців;
  • можливість адміністрування кожного робочого місця віддалено з офісу;
  • моніторинг стану обладнання на робочих місцях.

Показати більше

300

ТЕПЕР ОБЛАДНАННЯ І ПРОДУКТИ CHAMELEON SOFT

можна купити на виплату у Приватмаркеті

Скріншоти


Можливості прийому платежів

Завантажити

Пропозиція для супермаркетів

Завантажити

Політика конфиденційності при використанні додатків AMADOR і DOMiNO

Завантажити

Програма Chameleon Evolution

Завантажити

Умови переходу з інших програм

Завантажити

Політика конфиденційності при використанні додатків AMADOR і DOMiNO

Завантажити